TJUGOFYRATIMMAR..

har lovika vantarna ramlat ner i olika storlekar sen igår.....jag blir så djävulskt upprörd!!!!!

Den senaste timmen har jag roat mej med att SKUVA snö helvete runt gården, medans gubben skuvar med traktoren, detta innebär att traktoren med ett blad på si så där 2,5 meter och jag med skuvarn ca 1meter har ränt runt gårn i en timme för att få bort skiten....
Alltså ca 3,5 meter på bredden varje sväng och det tar en timme, fy fan.......och SNÖN bara fortsätter att VRÄKA ner, utan att ens bry sej ...........


AAAAAAAH jag bryter ihop!.............



- Det är aldrig försent att ge upp-



Kommentarer
Postat av: Malla

Nu ä nu får det faktiskt vara nog!!!! Nu tycker t.o.m jag att det har snöat tillräckligt!!!...ska väl ut å motionera då...(känns lite bättre å tänka så när man är ute å flyttar på tussarna...)

Styrkekram till dej!!

2009-02-08 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0